21 Ağustos 2011 Pazar

11 PARÇALIK LUSH ÇIKARTMAM

Sahalara hızlı bir dönüş yaptım. Bugünün 3.postunu giriyorum. Formspring ' te bir okuyucum,hadi Mughetto daha fazla post,daha fazla resim deyince, kolları sıvadım. Formspring demişken artık bende formspringteyim,sorularınız ve merak ettikleriniz için www.formspring.me/mughetto ' ya tıklamanız yeterli. Umarım diğer blogger arkadaşlarımın başına gelen tatsız sorularla uğraşmak zorunda kalmam.

Ne diyordum,LUSH... Lush süper bir kampanya yapmış. 9 parça ürün sadece 39 lira. Kampanyaya hangi ürünler dahil derseniz;



Ve sonunda kozmetik diyetinden alnının akıyla çıkmış bir Mughetto olarak bu kampanyadan faydalanmayı kendimde hak bildim :)




Ürünler ile ilgili detaylı bilgi için ve sipariş vermek için www.lushturkey.com a göz atmanızda fayda var.

Ben hazır Lush'a gitmişken, bitmiş toniğim Tea Tree Water 'dan aldım ve bir adette Honey,I Washed the Kids ballı&karamelli sabun aldım.Bu sabun herkesin çok beğenerek kullandığı bir ürün, benim almamdaki sebep ise 75 lirayı tamamlayabilmekti.Çünkü Lush her 25 liralık alışverişte size verdikleri karta bir mühür basıyor ve 5 mühür basıldığı zaman size bir hediye veriyorlar.


İlk Lush çıkartmama ve ürün yorumlarıma burdan göz atabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder