21 Ağustos 2011 Pazar

22 YAŞINDA OLDUM..! [hediyelerim..]


Bugün benim doğumgünüm..22 yaşında oldum.20'li yaşların ortalarına yaklaştığım düşüncesi beni biraz ürkütüyor açıkçası,hep 19 kalmak isterdim!
Özel bir kutlama yapmadım,sevgili ile güzel bir mama yedik sadece kendimi Cumartesi gününe saklıyorum arkadaşlarımla program yapmayı planlıyorum çünkü.
Bugün buruk bir gündü de diyebilirim.Ummadığım arkadaşlarım doğumgünümü hatırlayıp kutlarken,en yakın dediğim bazı arkadaşlarımdan ses çıkmadı henüz. {Sevgili Ecem'in doğumgünümü öğrenip,hatırlayıp,telefonuma mesaj atması benim için günün en büyük jestiydi..!}

Neyse işin eğlenceli kısmına gelelim,hediyelere yani.. :))

İlk önce kendime Mor Takı'dan verdiğim kolye siparişi bugün geldi ve kendi kendime aldığım doğumgünü hediyesi oldu.Anahtarlı kolyelerde gözüm vardı,bu model tam istediğim gibi.


Sevgili ise bu sezon Twist'le yaşadığım aşkın ilk meyvesini bana armağan etti.Allı dallı bir trenchcoat..Giymek için sabırsızlanıyorum.


Ve son olarak babama verdiğim hediye siparişi;
Bahar geliyor malum,pembeli-morlu bir spor ayakkabı iyi olur dedim.

0 yorum:

Yorum Gönder