24 Ağustos 2011 Çarşamba

AKŞAM YEMEĞİ KOMBİNİ : '' LACİVERT ''


Dün akşam sevgili ile Lacivert'e akşam yemeğine gittik. Kendi kendime fotoğraf çekmeye çalıştığım için pek kaliteli sonuçlar elde edemedim maalesef.Yine de az çok fikir vermesi için ekledim,gitti :)

Elbiseyi Mango indiriminden aldım,eteğindeki kat kat fırfır detayı çok şirin.Bulursanız kaçırmayın derim,kurtarıcı bir parça,fiyatı da 50 lira civarıydı.Yaka kısmı pek belli olmamış ama yakası da çok hoş aslında.Fiyonk broşlu ceket Twist marka( bütün bir sezon mağazada baktım durdum,200 lira vermeye elim gitmedi,sonunda %50 indirim ile aldım),ayakkabılar Nine West.Saç aksesuarını ise Atlas Pasajı'ndan almıştım,günün anlam ve önemine uyduğu için taktım.

Bu arada unutmadan, Lacivert'e kesinlikle aç karın ile gitmeyin derim.Porsiyonları bu kadar ufak başka bir restaurant görmedim ben,tabi ana yemek fiyatlarının ortalama 40 lira olduğunu da göz önüne alırsak,mutsuz ayrılıyorsunuz masadan. Tercihen o ambiyans ve manzaranın keyfine varmak için bar kısmına gidebilirsiniz.Alkollü içecek fiyatları fena değil.Kadeh şaraplar 14 lira civarı,Irish Cream likörler ( mesela ben Sheridan's tercih ettim ) 20 lira idi. İmkanınız olursa sufle yemeden ayrılmayın mekandan derim,şahaneydi.Yemekler de lezzetli idi ama dediğim gibi çok çok ufaktı porsiyonlar.

Gecenin göz makyajı ile postumu noktalıyorum:

0 yorum:

Yorum Gönder