17 Ağustos 2011 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ VE İNDİRİMLERİ

Bugün 9 Mayıs..Anneler Günü!
Tüm annelerin,tüm kadınların anneler gününü kutlarım en başta..
Maalesef aileme karşı sevgi sözcükleri kullanabilen bir insan değilim.Çok seviyorum ailemi,annemi,babamı...Onlarsız hayat düşünemiyorum ama 'Seni Seviyorum' diyememişimdir hiç...Laflara dökmek önemli mi sevgiyi? Gözlerinin içine baktığımda anlamaz mı zaten annem,babam.

Bu girizgahtan sonra,Carrefour'a Loreal Voluminous x5 rimel almak için gidip diğer aldığım kozmetikleri de sizinle paylaşıyorum.
-Loreal Voluminous x5 rimel [Hacer'de gördüm,beğendim,indirimi bulmuşken kaçırmadım]
-Diadermine makyaj temizleme mendilleri [Suya dayanıklı makyajı bile çıkarmada etkili,yağ bazlı,tavsiye ediyorum.]
-She farlar [Eh,çok kalite beklememek lazım,çeşit olsun]
-Garnier sivilce ve sivilce izlerine karşı roll-on [içinde asitli masitli bişeyler var,içeriğinden dolayı sivilce izlerine iyi gelecektir diye düşünüyorum,bu konuda Gizemel'e danışmak lazım :) ]
-Nivea arındırıcı maske [maske kullanmayı seviyorum]


EK: Bir alt postta bahsettiğim Loreal Mineral serisinin içindeki fondötenin bugün Carrefour'da fiyatı 50 liraydı !! Biz 3lü seti 24 liraya aldık....Demekki burada 3lü set 100 liradan aşağı mal olmayacaktı,alsam mı almasam mı diye düşünenler,koşuuunnnn!!! :)

0 yorum:

Yorum Gönder