16 Ağustos 2011 Salı

''Kutlamalar başlasın,hediyeler dağıtılsın''

Eveet Uyduruk prenses'in 500.izleyiciye ulaşması ve yıldönümü kutlamaları için hediyelerim hazır,hatta gördüğünüz üzere sıraya girdiler sahiplerini bekliyorlar..
Stockholm'de yaşayıp da canım İsveç'imizin gurur kaynağı H&M'den hediye almamak olmaz diyerek 3 parça H&M hediye seçtim ve 3'ünü de farklı kişilere verip daha çok izleyicimi aynı anda mutlu mesut etmek istiyorum..
İşte sizler için seçtiğim ciciler;
1)H&M'den sevgi dolu bakışlar için,daha çok süs amaçlı kalpli güneş gözlüğü..(Takip edenler bilir aynısı bende var,çok seviyorum ve ne zaman taksam çok güzel iltifatlar alıyorum:)

2)Deniz rengi tonlarında tam da yaz aylarına yakışacak saten H&M etek..Bedeni M ama beli lastikli olduğundan S veya L bedenlere de uyacaktır..(Bu arada ufak bir tüyo;bu etekten bende de mevcut..Özellikle beyaz bir üst ve turkuaz kolyeyle kombinleyince çok hoş duruyor)

3)H&M'den cıvıl cıvıl renkli oje serisi,şirin bir lip gloss ve mini makyaj çantası..

Hediyelerimi beğendiyseniz,'ben de isterim bana ne,bana ne' derseniz yapmanız gereken çok kolay;
1)Haftaya Cuma'ya kadar sağ üstteki 'Uyduruk prensesi izlemek ister misiniz?'kısmından izleyicim olmalısınız,
2)Ve bu postuma canınızın istediği,blogla ilgili,havadan sudan,içinizden geçen herhangi bir yorum bırakmalısınız.(rica ederim sadece hediye için bırakılan mail,isim olmasın;bana pek hoş gelmiyor)

İşte bu kadar,haydi artık 'Uyduruk Prenses' adına kutlamalar başlasın:))

0 yorum:

Yorum Gönder