22 Ağustos 2011 Pazartesi

BENİ DAHA DA YARATICI YAPMAK İSTER MİSİNİZ ?

Sevgili arkadaşlarım Roxelanne ve Zuzu beni yaratıcı blogger ödülüne layık görmüşler. Kendilerine teşekkür ediyorum hatta bir de extradan yanaklarından kocaman öpüyorum :))


Şurada benzer bir mimi cevaplamıştım,hakkımda 7 şey yazmıştım,bir göz atın isterseniz.

Birde 7 kişiyi mimlemem lazım.Aslında bu mimlerin başkasını mimleme şartını hiç sevmiyorum,kimi mimleyeceğimi şaşırıyorum.
Bu kısmı şimdilik es geçsek ;)

Peki beni daha da yaratıcı yapmak ister misiniz?
Ama bir değişiklik olsun,bu postun altına blogumda görmek istediklerinizle ilgili yorum bırakın bana olur mu?
Yani mesela şu üründen,bu mağazadan,şu modadan,bu bakım ürününden bahsedermisiniz gibi..Bende yorumlar çerçevesinde o konulara eğileyim önümüzdeki postlarda :)

Birde mail ile de bana ulaşıyorsunuz ama mail yazmaya üşenen olursa bir yorumla onlara geri dönerim,tabi mail adresinizi de yazın yoruma..

EKLEME; Altın saçlı kız Ayshenur da beni bu ödüle layık görmüş,teşekkür ediyorum kendisine.

0 yorum:

Yorum Gönder