17 Ağustos 2011 Çarşamba

BİLDİĞİN KIZIL YAHU !!!









Dikkat dikkat!
Bu yazı asabiyet unsurları taşıyor olabilir.Uyarmadı demeyin.


Kardeşim, ben bu kuaförleri gerçekten anlayamıyorum yahut tüm problemliler beni buluyor.Başıma kuaförlerle ilgili o kadar çok sorun geldi ki hangisini saysam bilmiyorum.
E kalitesiz dandirik kıyıda köşedeki mahalle kuaförlerine de gitmiyorum ki!! 
Arzularım, isteklerim de çok üst düzeyde değil.


Son vukuata yani bugüne gelirsek, 3 keredir 
saçımı boyayan kuaföre gittim yine. Not defterinde zaten yazılı olan sürekli boyattığım renge boyaması için..Bende hep tetikte olduğum için tekrar sordum, en son boyadığın renge boyayacağız karıştırma, bir önceki çok bakırdı falan diye.
Tamam merak etme dedi arkadaş.Buraya kadar herşey yolunda..!!
Boyayı hazırladı sürdü ilk başta diplerime, ama boya böyle bir kırmızı kırmızı geldi bana.Dedimki benim boyam kıvamlıyken saça sürüldüğünde kahverengi oluyordu, bak bu boya baya baya kırmızı gözüküyor, süprizle karşılaşmayalım.Yok aynısı olacak merak etme dedi.İyide nasıl aynısı olacak, farklı gözüküyor dedim.Ama bu sırada da dipleri sürmüş oldu.Ben de battı balık dedim içimden.
Sonra tekrar dedim, bak pembe kafa çıkmayacağım dimi bu salondan diye.Yok yok aynısı olacak dedi, ben sadece içine çok az kızıl ekledim ki kıvam katsın onun için böyle gözüküyor rengi.Peki dedim eyvellah dedim sustum,oturdum koltuğa kitap okuyorum.


Bu sefer gittiğimde kaşlarımı da boyatmaya karar vermiştim,kaşlarımı boyamayı unutmayalım falan dedim, kaş beş dakikalık iş falan dedi.Neyse sürdü sonra kaşıma boyayı, bir süre sonra sildi tutmamış bir daha sürdü.Bekletti bir süre bu sırada saçımı yıkadı fön çekti falan.Sildi kaşı tutmamış.E dedim bu kaş tutmamış yok dedi tutmuş ama acı kahve olmuş sen anlamıyorsun.İçimden töbe töbe dedim,derin bir nefes aldım.
Bak sen her dediğime muhalefet oluyorsun, yok öyle değil böyle diye.Bu kaş bildiğin siyah işte görmüyormusun boya falan tutmamış dedim.
Sonra saça gelirsek, saç ahanda yukarda gördüğünüz gibi oldu. İlk başta bu saç çok kızıl olmuş dedim. Yok hayatım değil diyor,ıslak ya o yüzden öyle geliyor sana. Kuruttu saçı, ben yine saldırdım.
 Ya görmüyormusun bu saç ne kadar kızıl benim kendi rengimle ne alakası var bunun alalala falan diyorum ama orda müşteriler de var, sakin olmaya çalışıyorum.
Bana anlatıyor, işte sen en son tatile gittin o yüzden saçın zemini çok açıldı, bir önceki boyanı sürsem tutmayacaktı ben biraz kızıllık ekledimki hemen akmasın..Yazıyor da yazıyor.
İyi de sen bana bunu kafama boya sürmeden önce bak böyle böyle yapacam bunla bunla karşılaşacaksın diye anlattın mı? Hayır!!
Ben sana beşbinkez bak bu kırmızı gözüküyor süpriz olmasın diye sorarken, yok merak etme aynı renk olacak dedin mi?? Evet!! 
Ne kıvırıyorsun şimdi ya??


Gıcık oluyorum böyle iş güzarlığa. Benim saçımın tonuyla hiç alakası olmayan bir tonla çıktım kuaförden, birde diyor ki sen 3 kere yıka saç aktığı zaman bak gör aynı senin istediğin renk gibi olacak..
Yahu benim saçım bildiğin bakırdı. Bu saç bildiğin kızıl.. Evrim mi geçirecekte istediğim renk olacak, anlayamıyorum ki!! Ama olmazsa saçım gidecem kafasına kafasına kakcam.


Sonra birde en nefret ettiğim şey, kaşlarıma boyayı sürdü sildi ama boya lekeleri kaldı mı siliyor siliyor çıkmıyor. Dedim bu nasıl çıkacak. Çözümü var ama şimdi değil akşam diyor. Nasıl dedim akşam kremi sür kremle yat sabah kremi sildiğin de boya çıkar.
Yani ben bütün gün boya tutmamış kaşlarımda boya lekeleri ile gezdim.Sinir oldum sinir.!!




Vallahi söyleyecek çok şey var ama çok sinirliyim daha fazla konuşmak istemiyorum..!!
Anadolu Yakası'nda boyasından memnun kaldığınız kuaför isimlerine açığım..


Edit;



ikisi arasındaki fark bariz değil mi??




Soldaki hep boyattığım renk!!
Sağdaki ise son renk!!

0 yorum:

Yorum Gönder