12 Ağustos 2011 Cuma

BLOGLARI HEDİYE İÇİN TAKİP EDEN İNSANLAR !!


Şu ana kadar blogla ilgili bir problemle karşılaşmadığım için kendi kendime maşallah diyordum.
Ta ki bir arkadaşımın beni uyarmasına kadar.Ne diyeyim siftah yapmış oldum.
Ben blogumu çok severek ve beğenerek yazıyorum.Şu ana kadar sanmıyorum ki arkadaşlarım beni hediye için veya bir takım çıkarları için sevsinler,beğensinler,takip etsinler.Ancak başka blogger arkadaşlarında dikkatini çektimi bilmiyorum;HEVESLİ diye bir yorumcu var,bloglara yorum yazıyor,oldukça da ilgili bir arkadaş,benim de postlarıma çok defa yorum yazdı.Çok uzun zamandan beri blogları takip ettiğini,benim blogumu beğendiğini söyledi.Teşekkür ettim bende her defasında,herkes bu sözleri duymak ister.Yorumlarından bazıları;








Daha sonra ben 100.izleyicim olduğu için biliyorsunuz 5 adet hediye verdim yarışmaya katılan arkadaşlarıma.Hediyelerin çoğu benim kendi yaptığım hobi amaçlı ürünlerdi,maddiyattan çok maneviyata dayalıydı amaç paylaşımdı yani.Hediye çekilişi sonuçlandıktan sonra gelen bazı yorumlar;



Pardon ama bu nasıl bir tabirdir? Bloglar arası yarışmalar kızıştı...Yani ben bir kere hediye dağıttım ama bloglar arası yarışmalar kızıştığı için tekrar dağıtmalıyım !











Artık yorumlar sürekli sürekli ne zaman hediye vereceksin? Şu hediyeyi de verseneye dönünce, benimde normal olarak sabrım taştı,yine kırmamaya çalışarak cevap verdim, en azından tepkimi anlasın diye.
Şimdi size sormak istiyorum blog takipçisi olmak bu mudur?
HEVESLİ arkadaşımız benim yorumlara bozulmuş olacakki;bir forumda,sitenin ismi de hergunkampanya.com benimle ilgili şu sözleri söylemiş;





Bu yazılar gerçekten demoralize etti beni çünkü hergunkampanya.com sitesini takip eden bazı arkadaşlar eğer hediye dağıtılmazsa blogları kimsenin takip etmeyeceğini düşünüyorlar.Çünkü sanırım kendileri blogları hediye için takip ediyorlar!! ( Bu siteyi takip eden herkesten bahsetmiyorum,HEVESLİ'nin yazısına yorum yapan ve ona hak veren insanlardan bahsediyorum )



Eğer ben ve benim gibi diğer bloglar da hediye dağıtmazlarsa izleyicilerinin kalmayacağını söylemiş.Bilmiyorum farkında mı ama benim şu anda 160 küsür izleyicim var ve bu kadar insan hediye için burada değiller.
Ve bayram arifesi olmasına rağmen (bayram geldiği için tekrardan hediye dağıtmam talebinde bulundu kendisi) hediye dağıtmadığım için izleyici sayım dibe falan da vurmadı.Nasıl bir mantık bu anlamış değilim.


Demem odur ki,bloglarınızı sırf hediye için takip eden insanlara karşı dikkatli olun.Sizinde canınız yanmasın!


Son olarakta şunları eklemek istiyorum; hepimizin blog dışında özel hayatları var,bazen çalkantılı,zor günler geçiriyor olabiliriz.Kendimizi yanlış ifade etmiş olabiliriz.Şu ana kadar yorumlarımda istemeden de olsa kırdığım insanlar varsa özür dilerim.
HEVESLİ için ise şunu söyleyebilirim, yukarıda yayınladığım yorumlarını peşpeşe kendisi okusun ve karar versin.Ama ben kendisini de ne kırmak isterim,ne ukalalık yapmak.Pekçok arkadaşım bilir ki,herkese çok sevecen ve yakın davranırım.Kimseyle aramda mesafe koymam,yardımcı olmaya çalışırım.
Zaten en başından beni izliyor olsa eminim bunu bilirdi.

0 yorum:

Yorum Gönder