20 Ağustos 2011 Cumartesi

BOBBI BROWN OIL-FREE EVEN FINISH COMPACT FOUNDATION


Bugün size son zamanlardaki gözde ürünüm Bobbi Brown Oil-Free Foundation' ı tanıtmak istiyorum. 

Ben bu ürünün Beige rengini kullanıyorum ve rengi cildimle bütünleşiyor. İnternet sitesinden aldığım resimde görebileceğiniz gibi oldukça fazla renk tonu mevcut. İnternet sitesinde 40$ 'dan satışta ama ben Elca'dan ilkbaharda 50-60 lira gibi bir fiyata satın aldım.Şu anda Çilek'te 72 liradan satışta.




Yukarıdaki resimde aşama aşama makyajımı görebilirsiniz. İlk resim çıplak cildim, ikinci resimde Bobbi uygulanmış tenim ve MAC rich ground fluidline çekilmiş, Loreal Voluminious X5 rimel kullanılmış göz makyajım mevcut. Üçüncü resimde ise Everyday Minerals Weekend Getaway allık ve Mac Ravishing Lipstick kullandım.


Son zamanlarda cilt ürünlerimi sponge ile uyguluyorum.Uyguladığım sponge un resmini aşağıya ekliyorum, Sephora'dan 20 lira civarı fiyata aldım. Sponge ile cilt ürünlerini pat pat yaparak uyguluyorum ve ürünün kapatıcılığı artmış oluyor tavsiye ederim. Beauty Blender bulamayanlar göz atsın ;)


0 yorum:

Yorum Gönder