28 Ağustos 2011 Pazar

BODY SHOP 2 AL 1 ÖDE KAMPANYASI ALIŞVERİŞİ - 2


Body Shop 'un kozmetik ürünlerinde 2 al 1 öde kampanyasından bahsetmiştim.İlk alışverişimde 2 adet fırça almıştım,bugün ise 2 adet allık ve 2 adet far fırçası aldım.


Allıklardan soldaki Baked-To-Last koleksiyonundan tatlı bir pembe.Normalde pembe değil şeftali-mercan tonları kullanan bendeniz,bu rengin yüzümde duruşunu çok sevdim.Sağdaki allık ise sanırım sonbahar koleksiyonundan bronzer.Normalde bronzer kullanmamama rağmen bu allık yüzümde şahane durdu,çok sağlıklı ve aydınlık bir görüntü elde ettim.

Swatchlara gelirsek:


İsterseniz iki rengi karıştırarak kullanabilirsiniz,isterseniz açık rengi aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz.


Alttaki allığın rengi çok dore çıkmış ancak tarif etmem gerekirse, kahve,bronz tonlarında bir allık ve ışıl ışıl ama sim topu olmuyorsunuz.


Ve fırçalara gelirsek, FS'te gelen kaliteli far fırçası sorusuna cevabım olsun.Body Shop'tan bu kampanya ile 23 liraya iki adet gayet kaliteli far fırçası alabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder