18 Ağustos 2011 Perşembe

'' BROŞ '' DOSYASINI AÇIYORUM :)







Ben broşlara bayılırım.
Dümdüz bir kıyafetin bile tüm havasını değiştirir bir broş.
Eğer broşunuz şıksa kıyafet birden şıklaşır,değil mi?
Ya da üstünüzde eğlenceli bir broş varsa karakteriniz hakkında ipucu verir bence :)
Mesela ben en son kermeste Stil Direktörü'nden aldığım Mickey'li broşu üstümden çıkartmıyorum diyebilirim.. ( çocuksu ruhluyum demek ki! :))

Üstte benim yaptığım iki adet broşu görüyorsunuz.Birisi şık diğeri ise daha eğlenceli oldu,ama ben ikisine de bayıldım.Tarak toka yapmaktan sıkıldım yakında bol bol broş ile karşınızda olacağım :) :)
Bu 2 ciciyi pasaja mı eklesem kendime mi saklasam karar veremedim açıkçası.Şimdilik bir köşede kararımı bekleyecekler :)
Nasıl olsa çok yakında bir sürü cici broşla karşınızda olacağım.
Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder