18 Ağustos 2011 Perşembe

CECİLİA BENİ MİMLEMİŞ


Sevgili Cecilia beni mimlemiş, çantamın içindekilerini merak etmiş.
Şu sıralar çantamın içinde bulunanlar işte bunlar;



-Makyaj çantam
-Anahtarlarım
-Telefonum ve kulaklığım
-Cüzdanım
-Watsons marka lavantalı ıslak mendilim
-Tokalarım
-Bileklik ve yüzüklerim ( gün içinde takmak -isteyebiliyorum veya taktıysam sıkılıp çantama atıyorum )
-Yara bandı
-Güneş Gözlüğü




Kulaklığımın üstündeki swaroski taşlara dikkat! :)



-Mutlaka o sıralarda okuduğum bir kitap.Şu anda AŞK'ı okuyorum.



-Havalar serinlediğinden beri çantamda bu şirin sweatshirt ü taşıyorum. Yeni aldım zaten. Hello Kitty :))


Makyaj çantamın içindekiler ise;




2 çeşit allık; pembe ve bronz
Pudra,kapatıcı,fondöten
Fırçalar
Nemlendirici
Göz altı kapatıcım
Lipstick ve dudak kalemi


Bende en son blogunu kapatacağını söyleyerek bizi korkutan yaprakela'yı mimliyorum.


Sevgili Cecilia, sana yorum yazmaya çalıştım , yazamadım.Kelime doğrulama çıkıyor, son günlerde blogspot çok sorun çıkarttığı için bir türlü kelime doğrulatamadım. O kısmı kaldırırsan daha çok yorum alacağından eminim ;)
Birde sanırım benden bahsederken Mughetto demişsin ama link vermemişsin.Link vermek için Stil Direktörü'nün bu yazısından faydalanabilirsin.Mail adresi bulamadığım için buradan yazıyorum,Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder