26 Ağustos 2011 Cuma

ÇİLEK ALIŞVERİŞİM: BOBBI BROWN SHIMMER BRICK/ NECTAR & MAC MARGIN

Çilek'ten akşam üzeri mail adresime ' We Miss You / %11 indirimi ' geldiği zaman, sabah Çilek'in stoğuna çok miktarda Mac allık gelmişti , bende Mac Melba allık & Bobbi Brown Shimmer Brick / Nectar almaya çalışmış kartım limit vermediği için alamamış,bankaya kartıma para yatırmaya gitmiştim. Şanslı günümde olmalıymışım ki,eve dönüp bu 2 ürünü indirim ile beraber sipariş verebildim,sadece tek bir değişiklik ile,Melba bitmişti bende Margin tercih ettim. Buyrun resimlere;






















Bobbi Brown Shimmer Brick / Nectar düşündüğümden de güzel,ba-yıl-dım. Şeftali-pembe tonlarında ışıl ışıl bir allık. Ya fazla renk vermezse diye bir korkum vardı ama benim ten rengime muhteşem oldu. Eğer sizin de ten renginiz açıksa tereddüt etmeyin derim. ;) Koyu ten renklilerde kötü durur demiyorum ama nasıl durur fikrim yok.


Çilek'te kutusuz ürün kampanyasında Bobbi Brown Shimmer Brick 31 liraya satılıyor.Hala da stoklarda mevcut.
Mac allıklar ise 35-36 lira idi ama şimdi göz attım,çoğu tükenmiş.

Şimdi sıra Çilek'ten aldığım bu 2 ürün ile bu yaz en çok kullandığım Mac Style allığın karşılaştırmasına;


Üçü de tam yaz rengi,cıvıl cıvıl,değil mi? Ya sizin bu yaz en sık kullandığınız allıklar neler ?

0 yorum:

Yorum Gönder