23 Ağustos 2011 Salı

DIY- IKEA ÇERÇEVELERİ SÜSLEDİM :))


Düşünüyorumda; 
bu blogu açmam hiçbir şeye yaramasa dahi, 
takip ettiğim bloglar sayesinde içimde azıcık yaratıcılık varsa onu çıkartmamı sağladı.


Teşekkürler tüm yaratıcı blogcu arkadaşlarım :))


Çerçeve süsleme fikrimin annesi, kaynağı, ilhamım ise KapkaraCamdanKelebek.
O kadar şirin çerçeveler ve aynalar süsledi ki beni de özendirdi, ne yalan söyleyeyim :)


Bunlar benim cicilerim; 
Yakında duvarımı süsleyecekler..







Bu çerçeve çok vintage havalı oldu sanki.
Uçuk renkler, güpürler, inciler, fiyonklar :)
Şirin.!




Elimde kalan püsküllerin bir kısmını bu çerçeve de kullandım.Duvara astığım zaman aşağı sarkacaklar.Kanımca değişik oldu :)
Siyah ve kırmızının uyumunu beğenmişimdir hep.







Son çerçeve ahşap rengiydi ama ben elimde bulunan kumaş boyası ile boyayarak rengini uçuk pembeye çevirdim
Fiyonlarım da en son Güven Kırtasiye'den aldığım organze fiyonklar.

0 yorum:

Yorum Gönder