17 Ağustos 2011 Çarşamba

E.L.F siparişim huzurlarınızda..






Aslında cuma günü geldi siparişim ama ancak bugün tanıtabiliyorum.
Uzun zamandır beklediğim free shipping sonucunda birkaç parça ürün aldım ve hiç pişman değilim :)




1.Studio serisinden pudra fırçası;Yumuşacık bir fırça.Tüyleri küt kesik olduğu için tercih ettim çünkü pudrayı pat pat uygulayabiliyorum :) Yani suratıma dik açılarla uyguluyorum,bir sağa bir sola gezdirmiyorum böylece pudranın kapatıcılık özelliği artıyor, bence ! 

2.All over cover stick,bu ürün için bloglarda güzel yorumlar okudum,denemek amaçlı aldım.Bendeki rengi Light Beige. Orta derecede kapatıcı. Yapısı hafif sert,altına nemlendirici kullanmakta fayda var.Biraz da portakal gibi kokuyor. :)
Tester boyutunda bir ürün neredeyse.Ama  E.L.F'in ürünlerinin ufak olması benim için hiçbir sıkıntı yaratmıyor çünkü kozmetik ürünlerini çok çabuk bitirebilen biri değilim.



3.Bildiğiniz kalemtıraş :) 3 adet geliyor.Bir tanesi çiftli,hem kalın hem ince kalemler için.Diğeri ise ince kalemler için.


4.Nymph Dreams far. Ben E.L.F'in farlarından memnunum.Çok kolay renk veriyorlar ve renkler çok canlı.Bu far paletini ise o güzel yeşil renk için aldım açıkçası :)


5.Punk Funk far. Bu paletle çok çılgın makyajlar yapabilirim sanırım.O üç renk ne kadar canlı ve çılgın :)
Ayrıca bu renkleri göz altıma ve üstüme eyeliner olarakta çekebilirim diye düşünüyorum.





6.Studio serisinden Corrective Concealer. En çok beklediğim ve siparişin tümüne sebep olan ürün işte bu.
Özellikle kırmızılıkları ve sivilceleri nötrlemesi için yeşil kısmını bol bol kullanırım diye düşünüyorum.
Ürün hakkında fazla yorumum yok,henüz 1 kere kullandım.Daha sonra merak eden arkadaşlar için yorumlarımı eklerim.


Bu arada ürünlerim Salı günü kargoya verildi ve Cuma gülü elime geçtiler.Gayet hızlı bir süre diye düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder