27 Ağustos 2011 Cumartesi

ELF SİPARİŞİM VE ÜRÜN TANITIMLARI

Son zamanlarda nişan hazırlıkları ile oldukça meşgüldüm,malum. Ama alışveriş yapmaktan da eksik kalamadım yine. :)) Elf'ten 2 kere sipariş verdim. Bir tanesi elime ulaştı. Cherry Culture'den verdiğim siparişim de bugün elime ulaştı. Çilek'ten bir şampuan almıştım o da geldi. Gelmeyen sadece Elf'ten verdiğim ikinci sipariş kaldı,o da bu hafta gelir diye düşünüyorum.

Bu postta Elf'ten ilk verdiğim siparişteki ürünleri tanıtacağım.Yine siparişim sorunsuz bir şekilde 4 gün içinde teslim edildi.

Christmas Collection 32 Piece Eyeshadow Palette ile başlayalım;




Bu paleti çok beğendim. Renklerin pigmentasyonu çok güzel. Fiyatına göre kalitesi de gayet iyi. Ben memnun kaldım. Zaten genel olarak Elf'in farlarını beğeniyorum. 

İkinci ürünümüz Christmas Eyes-Natural Eyeshadow Palette;



Bu palet benim günlük hayatta en çok tercih ettiğim doğal tonlardan oluşuyor. İyiki almışım! Ancak belirtmeden geçemeyeceğim, bu ürün çok toz toz oluyor. Fırçama far aldıktan sonra fix+ sıkarak, adam etmeye çalışıyorum ama yine de göz altına dökülme yapıyor.Ben bu gibi durumlarda cilt makyajını sona bırakıyorum ki, göz altına dökülen fazla farlar makyajımı bozmasın.

Diğer aldığım ürünlere gelirsek;




Ruj nude denebilecek bir kahve tonu,çok beğendim.Hele de 1.5 pound olduğunu düşünürsek..Göz kalemi shimmer yapıda bronz tonlarda ve dudak kalemi şeftali-mercan tonlarında mineral bir ürün. Ben tüm aldıklarımdan memnun kaldım.

İlerleyen postlarda, cherry culture siparişimi ve diğer elf siparişimi de tanıtacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder