20 Ağustos 2011 Cumartesi

ELFTE BAYRAM SEVİNCİ: FREE SHIPPING + HEDİYE LIPGLOSS








Öncelikle tüm arkadaşlarımın bayramını kutlarım..
Eskiden bizim evde Kurban Bayramlarında sabah erkende kalkılır, kurbanımız kesilirdi.Ancak daha sonraları evimizde beslediğimiz köpeğimiz ve kedimiz dolayısıyla ( ki annem sokaktada 30 kedi falan besliyor ) 4 ayaklı dostlarımızla pek haşır neşir olduğumuz için onlara kıyamaz olduk.Son birkaç bayramdır Kurban Bayramlarını kurban kesmeden geçiriyoruz.
Her ne kadar diyanet kan akacak,kan akmadan adak kabul edilmiş olmaz buyurduysa da şahsi fikrim; bu bayramda amaç tokun acın halinden anlaması ise, uygun kurumlara bağış yaparak karınlarını doyurmalarına vesile olabilirsiniz. Bu sadece benim şahsi fikrim!


Onun haricinde; E.L.F. bugün bayram olduğunu anlamış mı ne!
Bugün geceyarısına kadar yapacağınız £5 üzeri alışverişlerde free shipping.. Birde her siparişe lipgloss hediyeleri var :) Şahsen ben bayıldım. Birkaç fırça almam gerekiyordu.
Ben kaçıyorum dostlar,soran olursa www.eyeslipsface.co.uk deyim! 

0 yorum:

Yorum Gönder