30 Ağustos 2011 Salı

ESSIE vs CLAIRE'S [MINT GREEN]



Zuzu'da Essie Mint Green Apple ojeyi gördükten sonra azmetmiş,aramış,taramış bulmuştum :)) Nerden mi? Tabiki kadim dost Ebay!

Essie bir süre önce www.essieturkey.com sitesinden online satışa başladı,ojeleri 25 lira.Bense ebayden shipping dahil 8 dolara aldım.Tabi birazcık beklemem gerekti...
Ebay'den ojem elime ulaştıktan 1 gün sonra ise Claire's te bu ojeyi buldum.Tonları birbirine çok yakın ve fiyatı 2.9 lira.. Demem o ki,siz de Mint Green Apple aşığıysanız,Essie'nin sitesinden 25 lira vererek almak istemiyorsanız ve Ebay'den sipariş verip beklemek istemiyorsanız,Claire's e göz atın mutlaka!
Soldaki Essie marka,sağdaki ise Claire's..
Claire's birazcık daha mavi alt tonlu ve Essie'ye göre 1 ton daha koyu.Ama idare eder diye düşünüyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder