14 Ağustos 2011 Pazar

EYÜP SABRİ TUNCER'DEN HEDİYELER

4 gün önce Kozmosim'de Eyüp Sabri Tuncer'in kampanyasını okuduktan sonra jet hızıyla siparişimi verdim :)) Böyle kampanyalara bayılıyorum,sevgilimin her zaman sorduğu klasik ''ihtiyacın var mı?'' sorusu benim beynime asla uğramıyor ve siparişi tamamla butonuna aşkla basıyorum..N'apalım ben de böyleyim!

Efendim,kampanyaya gelirsek,şöyle ki; Kadınlar Günü sebebiyle, 5 lira ve üzeri sipariş verdiğiniz zaman Perfume Jewels marka 3 parçadan oluşan hediye seti sizin oluyor.

Ben 2 adet kalıp sabun aldım,kargo ile beraber 10 lira tuttu,gördüğünüz kalıp sabunlar haricinde gelenler ise hediye.Söylemeden geçemeyeceğim o kadar sağlam bir paketle geldi ki,tebrik ediyorum Eyüp Sabri Tuncer'i

Ben hediye setlerinden Hot Kisses olanı tercih ettim,kokusu ilk etapta biraz ağır geliyor ama uçtukça geride hoş bir koku kalıyor.Bugün ise dayanamadım ve içinde Müge kokusu olduğunu öğrendim Cherry Pie olan setten almak için Lavanta Kolonyası &Tütün Kolonyası &Gül Suyu siparişi verdim.Geldiğinde onları da yazarım.

Kıssadan hisse;demem o dur ki; ister kendiniz kullanın,isterseniz hediye olarak tercih edin,ama bu kampanyayı kaçırmayın!

0 yorum:

Yorum Gönder