22 Ağustos 2011 Pazartesi

FLORMAR SORUNSALI !!



Bu blogta sevdiğim ve kullandığım markaları seve seve tanıtıyorum.Hiç bir talebim olmadan.Kaldı ki bu blogu taleplerim karşılansın diye açmadım.Sizlerle bildiklerimi,gördüklerimi,beğendiklerimi paylaşmak için açtım.
Farkındasınızdır son zamanlarda bloglarda bir Flormar furyası esiyor.Herkes tanıtım ürünleri alıyor ve bloglarında bu ürünleri tanıtıyor.Bir süre bu furyaya sessiz kaldım.Çünkü belirli ve işin ehli insanlara ürünler gönderdiklerini düşündüm; makyaj blogları gibi...Ama baktım ki talep eden herkese ürün gönderiyorlar ve bende iletişim formu doldurdum ve yaklaşık 2 hafta önce benle iletişime geçildi.Marka müdürü Elif Hanım'la mailleştik ve tanıtım paketi göndereceklerini belirttiler ve blogumda tanıtmamı rica ettiler; herkese söyledikleri gibi.Buraya kadar bir problem yok.Ben de Elif Hanım'a önceden de ürünlerini blogumda çok defa tanıttığımı yeni gönderecekleri ürünleri de severek tanıtabileceğimi söyledim.Kendisi de benden sitelerinde yayınlamak için blog adresimi istedi ve bende kendisine çok önceden ürünlerini tanıttığım 4 adet link gönderdim.Sonuçta onlar blogçuları destekleme furyasını başlatmadan çok önce ben memnun kaldığım ürünlerinden bahsetmiştim zaten.


Kıssadan hisse; Elif Hanım bana paket göndereceklerini belirttikten 2 hafta sonra geri dönerek artık ürün göndermeyi durdurduklarını belirtti ve yeni kampanyalarını blogumda tanıtmamı rica etti,yine herkesten rica ettikleri gibi.
Benim sinirlerim ise şu noktada bozuldu.Bana ürün göndermek zorunda değiller,çok yoğun bir zamanlarına gelmiş olabilir ve atlamış olabilirler.Kaldı ki beni beklemeye aldıkları süreçte yeni talepte bulunan herkese paketler tıkır tıkır geldi ama neyse..Seçici oldukları nokta nedir bilmiyorum.Herneyse! Yaprakela benle iletişime geçti ve sitelerinde benim önceki alışverişlerimin linklerini yayınladıklarını söyledi.Yani tanıtım paketi gönderdikleri blogçuların fikirlerini anlattıkları linklerle beraber benim çok önceden yaptığım alışverişlerin linklerini de sanki beni desteklemişlercesine yayınlamışlar.


Sanırım Flormar, zaten daha önceden ürünlerini deneyip bloglarında tanıtan insanları desteklemeyi tercih etmedi.


Sizinle paylaşmak istedim.Herşeyi paylaştığım gibi.Ben Flormar'ın yeni kampanyasını blogumda tanıtmayı istemiyorum, bu işi severek yapacak arkadaşlar vardır eminim,ben artık pek gönüllü değilim.


Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder