29 Ağustos 2011 Pazartesi

GÜNÜN AYAKKABISI: URBANOG SİPARİŞİM

Urbanog siparişlerim bugün sağ salim elime ulaştı. Toplamm 5 ayakkabı, problemsiz, gümrüğe takılmadan bana teslim edildi. 2 tanesi arkadaşım içindi, aşağıdaki 3'ü ise benim ayakkabılarım.

2 adet stiletto ve 1 adet kürklü bootie sipariş ettim. Çiçekli stiletto yazın elbiselerin altına giymek için süper. Mor kadife stiletto çok ama çok şık bir model. Kürklü bootie ise bu kışın modası,çok hoş bir model.


  
Stilettoları 9, bootie'yi ise 8.5 numara aldım. Önceki aldığım bootie de 8.5 numaraydı ve çok rahat olmuştu. Bu sefer ise maalesef ayağımı çok sıktı *_*
9 numara stilettolardan biri ayağıma tam oturdu diğeri ise biraz bol geldi,kalıp koyduracağım mecburen. Bu seferki siparişim numaralar bakımından oldukça karışık oldu, ben de anlayamadım :)


Üç ayakkabının da topuğu olmasına rağmen kalıpları oldukça rahat, diğer Urbanog ayakkabılarım gibi :)
  

Bootiye geri göndermekle uğraşmayacağım için, ilgilenenleriniz olursa, satışa çıkardım.. İlgilenen bayanlar yorum kısmına yazabilir veya bana mail atabilir. (lifebymughetto@gmail.com)
Bootie 8.5 numara; bana yarım ila bir numara kadar küçük. Ben NineWest'te 8.5 numara giyiyorum, Nine West'te 8 veya 7.5 numara giyen bayanlar tercih edebilirler. Urbanog ayakkabılarını merak eden bayanların dikkatine...! *_*


Bu cici bootie nin artık cici bir yeni sahibesi var,ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim, ilk benimdir diyenin oldu! :))

0 yorum:

Yorum Gönder