12 Ağustos 2011 Cuma

GÜNÜN KOMBİNİ : BEN MEZUN OLDUM ! :))


Cuma günü öğlen sevgilinin yakın bir arkadaşının nikah töreni vardı.Nikaha giderken kendi tarzıma uygun bir kombin oluşturdum.Bu sezonun en çok sevdiğim 2 rengi pudra pembesi ve bej tonları olsa gerek.En sevdiğim kombinler ise yüksek bel etekler ve havuç pantolonları kullanarak ortaya çıkıyor.

Minik hırka: Twist
Beyaz atlet:Topshop
Etek: Twist
Ayakkabı: Nine West

Nikah töreninden sonra akşam okulda kep törenim vardı,twitterdan takip edenlerin bildiği gibi ben MEZUN OLDUM.Beni tebrik eden tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ediyorum,tüm öğrenci blogger arkadaşlarımın darısı başına diyorum.


Elbise: Twist
Çanta: Asos


Twist indiriminden neler aldığımı merak eden arkadaşlarım,bu post ile beraber indirimden aldığım 3 parçayı paylaşmış oldum,Sevgiler! :)

0 yorum:

Yorum Gönder