14 Ağustos 2011 Pazar

KARTEPE'DE KÖY KAHVALTISI + TELESİYEJ KEYFİ + ATV [Bol görselli,manzaraya doyulası post]


Merhabalar
Bir gezi rehberine daha hoşgeldiniz.Gezdiğim yerleri anlatarak size fikir vermeyi sevdiğimi biliyorsunuz.Bugünün durağı sabah kahvaltısı için : Yazıcı Köyevi. Kartepe yolu üzerinde yeşillikler içinde bir mekan.


Kahvaltı ile ilgili de birkaç resim çektim.Sonrasında daha fazla dayanamarak mamalara gömüldüm,çok acıkmıştım :)


Daha sonra programımıza Kartepe'ye çıkarak devam ettik.Telesiyeje bindik,en tepeye çıktığımız zamanki manzara görülmeye değerdi.

Dağ yolunda arabayı sağa çekip fotoğraf çektik.Daha sonraki fotoğraflar ise telesiyej manzaraları.





Bunlarda zirveye ve bana dair fotoğraflar :)



Daha sonra ise atv yaptık ama ona dair fotoğraflar yok,parkur zorluydu,bendeniz takla atma tehlikesi yaşadım,Allah korudu :)

Son olarak siz sormadan ben yazayım;
Kişi başı; Kahvaltı: 20 - Telesiyej: 15 - Atv : 40lira (yarım saat)..

Şu sıralar o taraflara gitmenin gezmenin görmenin tam vakti demeden geçemeyeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder