15 Ağustos 2011 Pazartesi

KARTEPE ve MAŞUKİYE GEZİSİ

Bugün sevgili ile ufak bir geziye çıktık.
İlk önce İzmit merkez sınırlarında bulunan Kartepe'ye gittik.
Kartepe'de bulunan tek otel olan GreenPark'ın alanına gezi amaçlı girebiliyorsunuz.Otelde konaklama yapmadan da kayak tesisinden yararlanabiliyorsunuz.Bu mevsimde kayak yapamayacağımız için biz tabiatın tadını çıkarttık.Yaprakları hafif kızarmış ağaçlar çok huzur vericiydi.Dağın manzarası da süperdi doğrusu, Sapanca Gölü'nü seyrede seyrede aşağı iniyorsunuz.Ben otelde teleferiğe çok binmek istedim ama sadece haftasonları çalıştırıyorlarmış mevsimi olmadığı için, binemedim. Bir dahakine diyerek ayrıldık.
Kartepe'den resimler;
















Bu tarz geziler için olabildiğince rahat kıyafetler seçmeye çalışırım. Bugünde Betty Bob'lu tuniğim, boyfriend jeanim ve Vans'larım kombinimi oluşturdu.Bu arada kot pantolonum isminin hakkını veriyor, çünkü gerçekten sevgilinin kotu :)) Oldukça bol ve düşük belli ama çok rahat.


Kartepe'den ayrıldıktan sonra Kartepe'nin eteklerine rotayı çevirdik.
İstikamet: Maşukiye.
Burası benim huzur bulduğum biryer. Ağaçlardan gökyüzünü göremiyorsunuz, yanınızda şırıl şırıl dere akıyor ve hava mis gibi.Ve leziz mi leziz yemekler daha ne istersiniz ki!


























Mamalara daldıktan sonra resim çekmek aklıma geldi.Ama giderseniz mutlaka yemenizi tavsiye ettiğim yemekler, resimdekiler;


-Kiremitte alabalık
-Kiremitte tavuk
-Kiremitte peynir
-Arnavut ciğeri
-Soslu patlıcan


Diğerleride artık sizin zevkinize kalmış :))


Maşukiye-İstanbul arası 1 saat bile sürmüyor.Şehre bu kadar yakın bir doğa harikasını mutlaka görmenizi tavsiye ederim.


Biz en son olarak İstanbul'da da ufak bir mola vererek Viaport'ta Kahve Dünya'sına gittik.
Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama Kahve Dünyası'na zam gelmiş galiba.Muzlu Frozen 8 lira olmuş, Fondü 10 lira vs. Kahve fiyatlarında da Starbucks'ı yakalamış resmen, baktılar ki müşteri sayıları iyi, zamı yapmışlar hemen. 




Resimi eklememin sebebi yeleğimdeki elmalı broşum :)) Sevimli broşlar kullanmayı seviyorum.


Kürk detaylı yelek: Park Bravo
Broş: Claire's


Bu arada iphonemun pembe kılıfına da dikkat.Geçenler de Eminönü'ne gittiğimde aldım.Ruhsuz siyah kılıflara talim etmediğim için mutluyum :)



0 yorum:

Yorum Gönder