28 Ağustos 2011 Pazar

KERVAN MAĞAZALARI'NDAN ALDIĞIM ÇEYİZLERE DEVAM

Kervan Mağazaları'nın yaptığı promosyondan bahsetmiş ve aldığım ürünleri tanıtmıştım size hatırlarsanız. Daha sonra Kervan'a tekrar gittim ve o zaman aldığım battaniye ile takım olan nevresim takımını satın aldım. Nevresim takımı; 2 adet düz yastık kılıfı , 1 adet düz çarşaf, 2 adet süslü yastık kılıfı ve 1 adet süslü yorgan kılıfından oluşuyor.


Süslü yastıkların deseni;



Yine battaniye ve nevresim takımının deseni ile bir örnek havlulardan aldım. 2 adet yüz havlusu ve 2 adet el havlusu... Misafir havlusu yapmayı planlıyorum. Banyomda güzel bir sepetin içine koyarak dekoratif amaçlı da kullanabilirim.






Ve son olarak masa örtüsü takımı aldım.1 adet düz renk kapak saten örtü, 1 adet dantelli örtü ve 12 adet dantelli peçetelerden oluşuyor.







0 yorum:

Yorum Gönder