25 Ağustos 2011 Perşembe

KIŞ AKSESUARLARI DEVAM; MUGHETTO'NUN ŞAPKALARI-ATKILARI-FULARLARI


Kış aksesuarlarından devam ediyorum..Hava bu kadar soğukken eldivenler,şapkalar,atkılar en büyük yardımcımız malum! Bunlar da benim favori kış aksesuarlarımın devamı..  
Kalpak( yeni ): Assortie
Ponponlu şapka: Bağdat Cad.sokak tezgahı
Gri geniş şapka (en sevdiğim): Benetton
Çiçekli şapka ( arkadan görünüşü): Koton

Kalpak şapka hem yan tarafı açık hemde kapalı kullanılabiliyor.Bu fotoğraf kulaklığının açık hali,üstte kolajda ise kapalı hali mevcut.

Bu ponponlu şapkayı dolabın bir köşesinde unutmuştum ama bu soğuk havalarda artık hakettiği değeri vereceğim.

Bu leopar desenli atkı Yargıcı indiriminden..Kendisine bayılıyorum.Kahverengi deri ceketimle ve saçlarımla güzel oluyor.




Kuru kafa desenli şalı Ebay'den almıştım biliyorsunuz.
Altındaki atkılar ise kıyafetime göre kullandığım çeşitli atkılardan bazıları.
Son olarak geçen kış özellikle bende fular saplantısı olmuştu.Her gittiğim mağazadan hatta şehirden çeşit çeşit fular topluyordum.Bu sayede onlarca değişik fularım oldu,hepsini tek tek tanıtamayacağım ama aşağıda asılı oldukları askıdan bir görüntü var.Maalesef üst üste oldukları için hepsi belli olmuyor ama yeterince fazlalar :)



0 yorum:

Yorum Gönder