30 Ağustos 2011 Salı

KIZIL-KAHVE SAÇ RENGİ ve '' Kaş boyama ile ilgili bir soru ??''




En son saçımı ne renge boyadığımı bu postumda yayınlamıştım..
İlk boyam daha kızıl-kahve olmasına rağmen(İrlanda Kızılı deniyor),ikinci yani sizinle paylaştığım boyam daha bakır-kahve oldu...
Boya aktıkça ( 2 hafta sonra) rengi açıldı daha hoş oldu ama 2 haftadır oldukça bakır geziyorum.
3.boyamda kuaförümün yukarıdaki resimdeki rengi yakalayabilmesini umut ediyorum..Ne renk oluyor bu hiçbir fikrim yok...:)))
İlk boyamda da ikinci boyamda da aynı renkleri karıştırıp aynı formülü uyguladığını söyleyen kuaförüm neden 2 ayrı renk çıkarttı ortaya anlayabilmiş değilim...
Ayy akşam akşam çenem düştü galiba...Ama saç işi önemli mevzu..! :))))
Cevap bekleyen sorum ise şu ;
Benim saç rengim kızıl tonlarında hakimiyet gösterirken,özellikle makyaj resimlerinde gördüğünüz üzere kaşlarım siyah...Kaş rengimi kırdırıp kırdırmamakta çok kararsız kaldım..Kaşlarımın hızlı uzamasında ve sonra ucu farklı dibi farklı renk kaşla gezmekten korkuyorum ve kaşlarıma bir zarar gelmesinden de korkuyorum.Çünkü öğrendiğim kadarıyla bitkisel boyalar sadece koyu renkmiş.Yani ben kaşımın rengini kırdırmak istiyorsam açtırtmam lazım...
Bayanlar aranızda kaşlarını boyatan ve bana bilgi verebilecek olan varmı??

0 yorum:

Yorum Gönder