28 Ağustos 2011 Pazar

LAVANTA KOLONYASI İLE PUDRA PRESSLEME

Pressleme yöntemini bloglarda okuyordum,hatta bu yöntemi Just-Makeup 'tan öğrendim. Sonunda bende cesaret edebildim.Buyrun bakalım :


Kadim dost Max Factor pudram bitmek üzereydi,yenisini almayı planlarken elimden kaydı ve yere düştü..Zaten bitmek üzere atsam mı diye düşünürken pressleme fikri aklıma geldi.Evdeki 80 derece Lavanta Kolonyam hem koku bakımından hem de alkollü olması sebebi ile bana yardımcı oldu :)

Başka bir kapta iyice ezip toz haline getirdiğim pudrayı, daha sonra pudra kabına doldurdum. Pudra kabının altına peçete serdim ki,dışarıya taşan kısımlar ziyan olmasın.

Daha sonra, lavanta kolonyası ile toz pudrayı çamur kıvamına getirdim ve üstüne düz bir cisimle bastırıp düzleştirmeye çalıştım.Benim pudram az kaldığı için yer yer boşluklar  ve çatlamalar oldu,ama yine de fena olmadı bence.





Daha sonra artık kendinden geçmiş pudra kapağıma fiyonk yapıştırıp sevimli bir havaya soktum :)





Pudra fırınlanmadığı için eskisine oranla daha yumuşak oldu.Ama performansı gayet iyi.


0 yorum:

Yorum Gönder