22 Ağustos 2011 Pazartesi

Minik seyahat şişeleri ve Watsons alışverişi

 
İlk resimdeki minik şişeler ve kavanozların içinde,yüz temizleme sütü,göz makyajı temizleme sütü, yüz nemlendiricisi, göz kremi,şampuan ve saç kremi var.Bu şişeleri ve kavanozları Watsons'ta bulabilirsiniz.
İkinci resimdeki kirpik kıvırıcıyı Watsons'tan 4 liraya aldım.
Sağ alttaki pembe lipstick ise,Watsons parka.Adı Lip Magic.Haberi olmayan varmı bilmiyorum ama normalde şeffaf renkte olan bu lipstick dudağa sürüldüğü anda pembeleşerek doğal bir renge dönüşüyor.Fiyatı 4 lira.Ayrıca güneşten koruyucu özelliği var.
Resimlerde gördüğünüz fırça setini ise Watsons'tan 6 liraya
aldım.Gerçekten kaliteliler ve fiyatları uygun.Ben beğendim.
Üstteki turuncu şişe,Goldwell marka bir saç bakım ürünü.Bakır
saçlar için koruyucu özellikli.Bunu almaya niyetim yoktu aslında ama ısrarcı kuaförüm sağolsun,tabiri caizse zorla sattı.

0 yorum:

Yorum Gönder