24 Ağustos 2011 Çarşamba

MUGHETTO ' YA IFW SADECE NE İFADE ETMİŞ ?



Son günlerde özellikle moda bloglarının başlıca gündemi IFW( Istanbul Fashion Week ). Formspring'te bir soru gelmişti, çoğu blogger İstanbul Moda Haftası'na katılıyor sen düşünmüyormusun diye.Ben de en yakın arkadaşlarımdan birinin orda görevli olduğunu,girme imkanımın olduğunu ancak pek ilgilenmediğimi,şu sıralar daha önemli işlerim olduğunu belirtmiştim.

Zaten bir fazla bir eksik blogger farketmez sanırım,genelde aynı resimler dolaşıyor bloglarda.Basında,gazetelerde,dergilerde olandan daha fazlası yok genelde.Şahsen defile fotoğraflarından daha çok sokak modası fotoğrafları görmek isterdim,gerçek-sıradan insanlar ne tarz parçalar seçmiş,modayı nasıl uyarlamış diye merak ediyorum,çoğu insan gibi.

Benim naçizane fikirlerim bu şekilde.Peki neden yukarıdaki resmi ekledin diye sorarsanız,bu elbiseye bayıldım.Ve gördüğüm ilk andan beri aklımdaki fikir, zayıflasam ve nişanda böyle bir elbise giysem şahane olmaz mı? Çok beğendim.

Dipnot: Ufak bir ricam var,bu elbisenin önden fotoğraflarını bulabildim,elinde arkadan çekilmiş fotoğraf olan bana gönderebilir mi?

0 yorum:

Yorum Gönder