17 Ağustos 2011 Çarşamba

NİŞAN HAZIRLIKLARI : MAC HAUL



Nişan bohçası için aldığım makyaj malzemelerinin büyük bir kısmı bunlar. Bohçaya koyulması için sözlüme iade etmeden önce sizler için resimlerini çektim,kurcaladım biraz. :)) Bunlara ek olarak Benefit'ten 2 ürün ekleyeceğiz.Bir de far paletinde stokta olmayan farları temin etmem lazım.


Allık ile başlayalım; Mac Sheertone Powder Blush Gingerly.
 Bana yardımcı olan MUA'ya dedim ki; bana Style ve Margin harici bir allık tavsiye et. MUA kendisinin favorisi olan Gingerly allığı uyguladı bana ve rengi yüzüme cuk oturdu.


Pudra olarak Mineralize Skin Finish Natural tercih ettim. Ten rengime uyan tonu Medium Plus oldu.


Dörtlü bir far paleti yaptırmak istedim. Önceki makyaj deneyimlerimden bildiğim için ve MUA'nın da onayını alarak bakır ve kahve tonlarında farları uyguladık ve içlerinden 4 tanesini seçtik.Ancak 2 tanesi stokta yoktu,gidip tamamlamam lazım.




2 adet göz kalemi aldım.Biri far paleti ile kolayca kullanabileceğim kahverengi tonunda Photogravure diğeri ise çokça tavsiye edilen Buried Treasure.






Ruj ise Viva Glam III Lipstick. Fotoğrafını çekmeme rağmen bilgisayarda bulamadım maalesef.Temsili olarak resim ekliyorum daha sonra kendim çektiğim fotoğrafları da ekleyeceğim.


0 yorum:

Yorum Gönder