31 Ağustos 2011 Çarşamba

PAHALIYA PATLAYAN CUMA PAZARI ALIŞVERİŞİM

Bugün annemle hazır hava güzel dedik,çevirdik arabanın kontağını pazara yol aldık.Aklımızda fazla birşey almak yoktu ama ben her zaman uğradığım tezgahtan kendime 2 tişört aldım,annemde 2 tişört aldı.Sonra dolaşırken kumaşçılar kısmında çok güzel bir perde beğendik,hazır dikilmişti,rengi-modeli şahaneydi ve fiyatı 40 lira idi.İkimiz de çok beğendik,fiyatını da uygun bulmuşken kaçırmadık,eve yeni gelen koltuk takımımızla güzel olacak. :)
Daha sonra ben bu fuları buldum,yazın renk renk fular takmayı sevdiğim için kaçırmadım aldım.Büyük bir fular koleksiyonum olduğunu da belirtmek isterim. :)
Gezerken Home Sweet Home'da 300 liralık etiketiyle görüp beğendiğim masa örtü takımlarından( peçeteleri vs.de var) buldum pazarda.Güzel bir işçiliği vardı.Fiyatı ise 60 lira idi.Direkt aldık annemle,çeyizimde yerini aldılar. ( Home Sweet Home'da şahane şeyler var ama fiyatları oldukça yüksek bence..)
Her zaman uğradığım tezgahtan aldığım diğer tişörtte bu.River Island marka,çok hoşuma gitti,çok romantik :))

Birşeyler daha aldıktan sonra arabanın yolunu tuttuk,ama araba yerinde yok!! Bakıyoruz bakıyoruz yok. Maalesef arabayı çekmişler..İki tane ayrı otopark dolaştıktan sonra arabayı bulabildik.Verdiğimiz taksi paraları ve otopark parası ayrıca çekici parası ve yediğimiz trafik cezası da cabası..!

Elimde olmadan gülmeye başladım.. 40 liraya ucuz perde, 60 liraya ucuz masa örtüsü takımı aldık diye sevinirken,yediğimiz ceza ile mağaza fiyatına eşitlemiş olduk fiyatlarını sanırım.Bir cuma pazarı hikayemizde böyle sonra erdi.

1 yorum:

  • Sevil Alptekin says:
    11 Haziran 2015 03:47

    kirpik detaylı tişörtünüzün markasını öğrenebilir miyim çok cici iyi günlerde kullanın.

Yorum Gönder