21 Ağustos 2011 Pazar

PAZAR ALIŞVERİŞLERİ ve SWEATSHIRT MEVSİMİ







.

Bunları bugün Salı pazarından aldım.
Rahat uzun salaş salaş giyecek birşeyler arıyordum,bunları buladildim.İkiside Ginatricot marka,Salı pazarında çok meşhurdu bu hafta :))
Askılı bluz 3.5 lira, salaş sweatshirt ise 5 lira.
Sweatshirt bir tane ve XL beden kalmıştı..
Kocaman oluyor üstümde :) Ama taytlarımın üstüne ve pantolonlarla rahat rahat bol bol giyerim dediimm, ohh..:)


Bugün nolmuş biliyormusunuz??
Sevgili Yaprakela beni pazarda görmüş ama emin olamadığı için yanıma gelmemiş.. :((
Ama hain planlarımız var,bu tesadüfü Cuma günü beraber pazara giderek taçlandırabiliriz :)







Bu sweatshirti ise Tuzla pazarından 10 liraya aldım.Üstündeki çılgın kedi çok komik..


Bu arada kış geldi,Mughetto sweatshirt mevsimini başlattı.
Burda gördükleriniz hariç bir tane de geçenlerde Hello Kitty'li sweatshirt aldığımdan bahsetmiştim hatırladınız mı??


Ama çok rahat değiller mi??

0 yorum:

Yorum Gönder