26 Ağustos 2011 Cuma

Pixellerim & Yeni Snood & Örgü Saç Bant & Krokodil Çanta




Birkaç gün önce Hersheyler'den aldığım pixellerime kavuştum..Kuru kafayı çok sevdiğim için pembe bir kuru kafa ve romantik bir kalp aldım..Kuru kafayı kolye olarak,kalbi ise broş olarak tam kalbimin üzerinde kullanmayı düşünüyorum.Şekil1(a) ; =))





Uzun zamandan beri snood,snood diye kıvranıyordum.Annem ve ben örgü örmeyi bilmediğimiz için ne yazık ki kavuşamamıştım..Ama Allah yüzüme baktı,bugün tesadüfen girdiğim Koton mağazasında örgü snood gördüğüm zaman öyle bir üstüne atladımki,fiyatı ise şaka gibiydi 30 liradan 9 liraya düşmüştü!!Tek renk kalmıştı,krem rengi ve siyah rengi de varmış.Gören olursa bana da alsın lütfen ben sadece gri renk bulabildim.








Ve ne zamandan beri örgü saç bant almak istiyordum ama saç rengime uygun bulamamıştım,bu sefer Prenses Bijuteri'de buldum ve direkt aldım,çok kullanışlı!





Son olarak annemin aldığı portföyü size göstermek istiyorum,bende çok beğendim.Bu tarz birşey arayanlara fikir olsun.Claire's mağazasından 60 liraya aldık.Çok şık bir ürün.



0 yorum:

Yorum Gönder