31 Ağustos 2011 Çarşamba

SÖZ TEPSİSİ SÜSLEME ÖRNEKLERİ

Haftaya söz törenim olacak,inşallah... Hafif bir koşuşturma içerisindeyiz. Tatlı yorgunluklar yaşıyoruz. Ne yapalım,ne ikram edelim,oturma düzenini nasıl sağlayalım..Bunlar hep kafamızdaki soru işaretleri.Bir yandan da evde söz tepsimiz olmadığı için,söz tepsisi almaya veya bulmaya karar verdik. İnternette söz tepsisi araştırırken, söz tepsisi süsleme örneklerine rastladım. Bunu hiç düşünmemiştim işte,söz tepsisi ( hatta bazıları söz yastığı kullanıyor ) süslenmelimiydi? Kafamda böyle bir fikir olmamasına rağ
men bende zarif bir şekilde söz tepsimi süslemeye karar verdim.Birkaç parça yapma çiçek ve nazar boncuğu satın aldım. Üç tane örnek tepsi hazırladım.

İlk örnekte alt parçaya koyduğum minik dantel parçasını kullanıp kullanmamakta emin olamadım.Nazar boncuklarını ise silikon tabancası ile tepsiye yapıştırmayı düşünüyorum.


İkinci örnekte ise biraz inci kullandım ve alttaki dantel parçasını kaldırdım.


Üçüncü örnek ise benim için oldukça fazla.. Örtü kullanmak istemiyorum ama geleneksel olarak örtü seriliyor tepsilere. Ancak ben aldığım süsleri de kullanmak istediğim için örtü ve süsler bir arada fazla geldi gözüme.


Hangisine karar vereceğim veya üçünden birinimi tercih edeceğim,emin değilim. Sadece sizinle paylaşmak istedim. Karar verdiğim söz tepsisini de sizinle paylaşırım. Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder