23 Ağustos 2011 Salı

STRAWBERRY ALIŞVERİŞLERİM

Aşağıdaki yazımı okuduysanız bilirsiniz,en son Flormar hayal kırıklığından sonra ne varsa bizim çilekte var dedim ve buyrun bakalım sepete neler atmışım ?


Baya bir süreden beri,rahat 3 sene olmuştur Maybelline köpük fondöten kullanıyorum.Kendisine ihanet etmeyi hiç düşünmemiştim açıkçası ama son zamanlarda yeni bir ürün kullanma arzusuna sahibim :) Niyeyse!


Aşağıdaki Stila fondöteni de 14 liraya görünce direkt atladım.Çok renk seçeneği vardı ve çilekte cilt tonlama resimlerinden emin olamadığım için Stila'nın kendi sitesine girdim ve benim bej alt tonlu cildim için B renginin iyi olabileceğine karar verdim.Umarım yanılmam :)








Daha sonra JustMakeup'ta duyduğum YSL rujlara doğru ufak ufak ilerledim.Beğendiğim bir renk olmayınca bu sefer glosslara gözüm takıldı ve 25 doları da doldurmak bahanesi ile sepete bir tane gloss atıverdim.25 doları doldurmamın sebebi de hediyesinden faydalanmak :)
Çok havalı gözüküyor yahu bu şirin!







Sıra geldi 25 doları doldurduğum için ve yeni müşteri çakallığı yaptığım için( başka bir mail adresi kullanarak ) gönderecekleri hediyeye;





Hediyeden de Tan renginde olan cilt ürününü seçtim.Umarım o da cildime uyar.Daha önceden hiç Revlon ürünleri kullanmamıştım nasıllar çok merak ediyorum.


Yaşasın çilek! :)

0 yorum:

Yorum Gönder