22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatilden Kareler/ Cunda Adası...










(Yazıma başlamadan önce belirtmeliyim ki bu yukarda oluşan anlamsız uzuuun boşluğu malesef yok edemiyorum :( )Tatilimi yaptım ve döndüm.Toplamda 1000 km yol yapmışız.Sakin bi tatil oldu bu sefer benim için bol bol gezdik,yüzdük dinlendik enerji depoladım ve gelir gelmez evin işleriyle boğuşmaya başladım tekrar. Yok arkadaş bitmiyo bitmeyecekte sürekli bi değişiklik hali içindeyiz. Neyse gelelim tatilimize :) Tatilin en güzel yanı benim için en sevdiğim yer Cunda'ya gitmek oldu. Neden bilmiyorum ama tuhaf bi huzur kaplıyo içimi orda. Eğer gitmeyen varsa ya da gitmek isteyen biran önce gidin diyorum eminim sizde benim gibi aşık olucaksınız ve hep gitmek istiyceksiniz.. Ve tabi bu sefer cundadan unutamıycağım güzel bir anıyla döndüm.Daha önce itsbeauty forumundan ve bizbizegüzellik'in forumundan da tanıdığım güzeller güzeli bi arkadaşımla karşılaştım.Dünya gerçekten çok küçük :)







Harika mezelerin ve taptaze balıkların tadına bakmayı unutmayın..





Cüzdanınızın tamamını içi harika eşyalarla dolu standlarda bırakma isteği gelebilir,bu normal bi durum ama kendinize engel olun :)






Ve dönüş yolunda Cunda'ya tekrar gelmek üzere söz verip veda edin...






0 yorum:

Yorum Gönder