17 Ağustos 2011 Çarşamba

TATİLE SON 5 YUPPİİ!!!!!!! [Çeşme ile ilgili sorular...cevaplar...]


Efendim, sonunda bitmek bilmeyen staj çilem bitti ...

Memnun kalmadım mı? Kaldım...Çok katkısı oldu ve çok şey öğrendim amma velakin bu bünye tatil,tatil diye yanıp kavruluyordu...


Sonunda bende tatile gidiyorum.Salı akşamı ( 2 Eylül ) yola çıkıyorum.

İstikamet: Çeşme ve dolayları :))


Yaklaşık 1 hafta boyunca tatilde olacağım.

En son Siu Çeşme'ye gittiği zaman Çeşme'de ne yapılmalı tarzında bir post girmişti zaten.O posttan kesinlikle ilham alacağım..

Ben zaten 4 gün boyunca bir otelde olacağım.Geriye kalan 2 gün boyunca da gezmeyi planlıyorum.Kültür gezisi olabilir.Kuşadasına gidebilirim günübirlik..Kafamda bir sürü plan var anlayacağınız..


Şimdi siz yardımsever blog dostlarıma bir sorum olacak;

Çeşme tarafında 2 gece kalabileceğim ufak,hesaplı ama temiz bir pansiyon-motel öneriniz varmı? 4 günlük otel maceramdan sonra belki 2 günde bir pansiyon-motel tarzı bi yerde kalıp gezerim düşüncem var..


Yani kıssadan hisse;
1) Çeşme'de önerilebilecek bir otel-motel-pansiyon adına ihtiyacım var? Mümkünse hesaplı ve temiz..
2)Gündüzleri gitmemi önereceğiniz yer adlarına ihtiyacım var..Mesela Efes Harabeleri,Selçuk,Kuşadası... vs vs Yani çevrede,etrafta gitmişken gör denilebilecek heryer kabulüm.
3)Birde beachler ve normal plajlarla ilgili bilgi veren olursa çok memnun olurum.
**Sanırım birazdan çilekeş blogumu bir günlüğe çevirmek suretiyle, valizimde neler olsa, olmasa şeklinde bir post gireceğim...Heyecanlıyım şekerler.Anlayış lütfen.. :)))))

0 yorum:

Yorum Gönder