30 Ağustos 2011 Salı

ZIMBA-FİYONK BİRLİKTELİĞİ VE İNCİLİ-BONCUKLU KOLYE

Twitter arkadaşlarıma söyledim ama blogumda söylemedim galiba.Sonunda sınavlarım bitti.3 haftalık bir final dönemim vardı ve beni çok zorladı ama neyseki 12 dersimin hepsini verdim.Artık mezun olmama yarım dönem kaldı,tey tey :) Tabi final döneminde blogumla hiç ilgilenemedim.Sınavlar bitince peşpeşe postları sıralıyorum,yavaş yavaş arkadaşlarımın bloglarına bakabiliyorum,ihmal ettiğim arkadaşlarım varsa kusura bakmasınlar lütfen.Şu anki uyku düzenimi söylemektense utanıyorum,gece 1 civari uyuyup öğlen 1 civarı kalkıyorum..Ne yazık ki bu soğuk havalarda kedi gibi 12 saat uyuyorum :)) Uyumaktan arda kalan vakitlerde yaptığım bazı alışverişleri de sizinle paylaşıyorum.Maksat sezonun gözde parçalarından olan bazı ürünler hakkında size fiyat ve marka bilgisi verebilmek.
Buyrun bakalım son 2 parça;

Bu fiyonk ve zımba detaylı minik çantayı hem portföy hem de postacı çanta olarak kullanabiliyorsunuz.Accessorize indiriminden aldım,35 lira.Bir önceki aldığım zımba detaylı çantam için tık,kendi DIY projem zımba çanta için ise tık.

En son aldığım snood dan sonra Koton yine beni şaşırttı.Bu karmaşık kolyelerden uzun zamandır bende yapmak istiyordum ama maalesef bir türlü fırsat bulamadım.Bu arzumu bastırabileceğim bir kolye bulunca,üstelik 15 lira gibi bir fiyatla kaçırmadım.Arayanların aklında olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder