Ana içeriğe atla

''Özel günler için saç modelleri''

Mezuniyet,nişan,düğün gibi özel günlerin yaklaştığı şu günlerde sizlere ilham verebilecek saç modelleri huzurlarınızda..
Bu özel günlerde kıyafete ve yüz şekline uyum sağlayan modeli seçmek tabiki en önemli olanı..
Mesela tek omuzlu veya sırt dekoltesi olan bir elbisede toplu saç tercihi yerine saçları açık bırakmak elbisenin büyüsünü bir anda kaçırabilir..
Veya kalıptan çıkmış gibi duran demode bir saç modeli sizi daha yaşlı ve basit gösterebilir..
Yakında kardeşimin nişanı olduğundan ben de saç modeli derdine düştüğümden inşallah hepimizin saçları bu özel günlerde güzel olur diyerek mucks:)
(shibawi.com)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GARNİER 6.45 BAKIR KAHVE SAÇ RENGİ

Merhabalar Bakır kızıl tonlarında olan saçımı daha kahve bir tona dönüştürmeyi düşünüyordum bir süreden beri.İnternette araştırma yaparken bakır kahve tonlarında boya ile ilgili yeterince bilgi bulamadım.[ Bu postu da o yüzden bol görselli hazırlıyorum,araştıranlar fikir sahibi olabilsin diye .]Sonunda Watsons'a gittim ve boyaları incelerken Garnier'ın yeni çıkan serisine gözüm takıldı.Örnek görsel bulamadım maalesef,sanırım yeni çıktığı için.Meyve özlü olan serisi,amonyaksız ve kokusuz. Kokusuz olması benim için çok önemli çünkü saçımı boyarken,boya kokusundan dolayı boğulma tehlikesi geçiriyorum nerdeyse :)) Ama Garnier'ın bu serisi gerçekten kokusuz hatta meyve kokulu diyebilirim.Boyanın içinde dore ışıltılar var buda saçın parlak olmasını sağlıyor. Ben 6.45 Bakır Kahve rengine boyadım,bugünde sizin için gün ışığında resim çektim.Eğer bakır tonlarını seviyorsanız kesinlikle bu rengi ve Garnier'ı tavsiye ederim.Benim gibi saçınız uzun ve gürse 2 kutu boya kullanmanı

BAKIR KARAMEL SAÇ RENGİ VE YARDIM !!!

Merhaba Bayanlar Bugün zorlu bir soru ile karşısınızdayım :)) Geçen yazın başında saçımı İrlanda Kızılı'na boyatmıştım hatırlayanlarınız vardır belki.. Daha sonra kuaföre gitmekten sıkılıp kendim evde boyamaya başladıkça saçlarım koyulaştı. Şu anda uçlara doğru bakır ama dipleri daha koyu renkte.Yukarıdaki resim 1 hafta önce çekildi,yani saçlarımın son hali budur!  Benim boyatmak istediğim saç rengi ise bakır-karamel gibi bir renk.. Kuaför tecrübesi olan ve bu konulara hakim olan bayanların yardımına ihtiyacım var.. Benim şu andaki saçımı bu renge çevirmek için nasıl bir işlem gerekiyor.. Muhtemelen saçımın açılması gerekecek ama nasıl bir açılma işlemi lazım. Oreal ile saçımı açtırmak istemiyorum. Önceki açılma işlemim toz açıcı ile yapılmıştı.. Saçımı yıpratmadan bu renge dönüşüm nasıl olur,yardımcı olabilecek ve fikir verebilecek olan var mı? Yarın kuaföre gittiğim zaman bilgili olarak gitmek istiyorum. :) 

Selen Soyder

Uzun zamandır her hafta kaçırmadan izlemek istediğim (Öyle Bir Geçer Zaman Ki hariç-şimdilik-) bir dizi olmamıştı (çünkü çok çabuk sıkılan birisiyim) ; ta ki Fox Tv'de yayınlanan  "Yer, Gök, Aşk"ta Toprak karakterini canlandıran 2007 Türkiye Güzeli Selen Soyder'in "Lale Devri"ne transfer edilmesine kadar... "Yer, Gök, Aşk"ın konusunu konuşulanlardan biliyordum, Lale Devri'ni ise arada izliyordum. Ama şunu söyleyebilirim ki, iyi ki Toprak karakteri Lale Devri'ne transfer edilmiş :) Sizce de Toprak karakterini canlandıran Selen Soyder çok güzel değil mi? *fotoğraflar Lale Devri(Toprak-Çınar) Facebook Fan Sayfası 'ndan alınmıştır, kolaj bana aittir...